ОНЛАЙН-СЕРВІС ЮРИДИЧНИХ ДОКУМЕНТІВ

Договір поставки (постачання) вантажу на умовах FCA (Франко – перевізник) Інкотермс 2020

80.00 грн.

Інформація про документ:

Кількість сторінок: 4
Формат:
Частковий перегляд документа
На сторінці представлена актуальна в 2022 році форма зразку документу, яка відповідає чинному законодавству України.
Після здійснення оплати, документ автоматично буде надісланий на вашу електронну пошту. Якщо в папку «Вхідні» не потрапив приданий вами документ, перевірте папку «Спам». Також придбаний вами документ ви зможете завантажити зі свого особистого аккаунту (корзини) на порталі.
Якщо вам необхідний інший зразок документу, то його можна замовити в онлайн-чаті на нашому порталі або зателефонувати за номером +38(068)489-96-46

Опис

Договір поставки (постачання) вантажу на умовах FCA (Франко – перевізник) Інкотермс 2020

Світ документів-онлайн

Даний зразок договору відповідає чинному законодавству України та є актуальним для використання у поточному році.

Зразок договору поставки (постачання) вантажу на умовах FCA (Франко – перевізник) Інкотермс 2020 складається з наступних розділів:

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
  2. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ
  3. ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
  4. ПРИЙОМ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
  5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
  6. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
  7. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
  8. ІНШІ УМОВИ (заключні умови)
  9. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

Ви можете придбати збірник договорів поставки (постачання)>>>

Умова поставки FCA Інкотермс 2020

Зміни в умовах поставки FCA

Умова поставки FCA Інкотермс 2020 (Free Carrier / Франко перевізник) є найбільш поширеним правилом Інкотермс (близько 40% міжнародних комерційних операцій проходить з цим торговим терміном). Це дуже універсальне правило, що дозволяє відвантажувати товари в різних місцях (наприклад: за адресою, на терміналі, в порту, аеропорту і т.д.), які розташовані в країні покупця.

Базис поставки FCA Інкотермс 2020 передбачає два можливих місця відвантаження продавцем товару:

Перший варіант – це місце, яке належить продавцю (наприклад: його склад, фабрика, завод, магазин). Для продавця доставка вважається завершеною, коли товар фізично завантажений на транспортний засіб вказане покупцем.

Однак другий варіант застосовується до зазначеного в договорі місця, яке не належить продавцю (наприклад: морський порт, термінал). У цій ситуації вважається, що відвантаження була здійснена після навантаження товару на транспортний засіб перевізника, оплачене продавцем. Слід зазначити, що вивантаження товару з транспортного засобу не є обов’язком продавця.

Проблеми виникли з цим терміном, коли доставка товару здійснювалася морським транспортом (морським контейнером), і якщо продавець і покупець домовилися використовувати банківський акредитив, як спосіб оплати за товар. Для отримання оплати продавець повинен підтвердити відправку товару покупцеві, тобто після навантаження товару на борт морського судна надати в банк, для отримання оплати, коносамент з позначкою «на борту». Але морський перевізник, як правило, не надавав продавцеві, коносамент з такою відміткою. Тому, експортери часто використовували для морських контейнерних перевезень умови поставки FOB, що вимагало від продавця навантаження товару на судно, а від морського перевізника надання коносамента продавцю.

Відповідно до нових правил Incoterms 2020 року, умова поставки FCA дозволяє сторонам домовитися в договорі купівлі-продажу, що покупець повинен дати вказівку своєму перевізнику видати коносамент з бортовою записом продавцю.